Uočavanje problema prije nego što se dogode

Uočavanje problema prije nego što se dogode

Već tri godine KONE 24/7 Connected Services smanjuje vrijeme prekida rada dizala tako što upozorava tehničare kada oprema pokaže i najmanju naznaku kvara. To vlasnicima zgrada daje bezbrižnost kao nikada dosad.

30. lipnja 2020. godine

Golemi dio odnosa između liječnika i pacijenta čini razmjena informacija. Ako pacijent ne kaže što ga muči, liječnik mu ne može baš pomoći jer nema pojma što pokušava dijagnosticirati.

Isto vrijedi i za složene mehaničke sustave. Tehničar kojemu ne spomenute nikakve „simptome” kad dođe na rutinsku provjeru radi održavanja mogao bi vrlo jednostavno označiti opremu ispravnom iako je od kvara dijeli svega nekoliko tjedana.

KONE 24/7 Connected Services mijenja paradigmu. Omogućuje opremi, tj. dizalima, pokretnim stepenicama i automatskim vratima zgrada, da „razgovaraju” s tehničarima o tome koliko dobro trenutačno rade i da im jave bilo koji od nekoliko stotina potencijalnih problema koji bi se mogli pojaviti prvom prilikom.

img_KONE-Proof-points-24-7-Connected-Services-02

Ovo inteligentno rješenje utemeljeno na oblaku od 2017. omogućuje tehničarima društva KONE primjenu svojevrsne „preventivne medicine” na sustavima koje održavaju.

„Time se u osnovi omogućilo kupcu da brigu prepusti nama”, kazao je Einar Toivonen, viši menadžer prodaje i razvoja ponude za povezane usluge u društvu KONE.

„Proučavamo podatke koje primamo i možemo odlučivati o tome je li nešto kritično i treba li nekoga odmah poslati ili je to nešto što možemo riješiti tijekom sljedećeg planiranog posjeta radi održavanja. Time se kombinira umjetna inteligencija s ljudskim znanjem.”

Dobro uspostavljena usluga

Sa stajališta prodaje posebno je korisno to što je KONE 24/7 Connected Services dobro uspostavljena usluga: već ju je prihvatio velik broj kupaca, a svakom se novom studijom podupire tvrdnja da olakšava nesmetan rad zgrada u kojima se primjenjuje.

„Podaci pokazuju da smo uspjeli znatno smanjiti broj vidljivih smetnji krajnjim korisnicima”, kazao je Toivonen.

Cilj je, dodaje, uvijek surađivati s kupcima kako bi razumjeli na koji način usluga može zadovoljiti njihove specifične potrebe. Na primjer, kad je riječ o hotelima, zahvaljujući dizalu koje uvijek radi može im pomoći da se riješe internetskih recenzija o sporom ili nefunkcionalnom dizalu koje narušavaju ugled.

img_KONE-Proof-points-24-7-Connected-Services-03

Sebastian Warnsmann, menadžer poslovnog razvoja za uslužne djelatnosti društva KONE u Njemačkoj, navodi primjer kako je KONE 24/7 Connected Services pomogao trgovačkom centru u Münchenu da izbjegne kvar u božićnom razdoblju.

„To je bilo njihovo najprometnije razdoblje,” rekao je, „a dogodila su se dva odvojena incidenta u kojima nas je usluga KONE 24/7 Connected Services upozorila na potencijalni problem. Jednom je to bilo tijekom radnog vremena, a drugi put prije radnog vremena. U oba smo slučaja bili na licu mjesta u roku od 60 minuta bez ikakvih smetnji za korisnike.”

Warnsmann je kazao i da se tehnologija dokazala na djelu i na drugim lokacijama. „Jedan od prvih pokusnih projekata za KONE 24/7 Connected Services bio je kupac s uredskim prostorima u Düsseldorfu. Imaju četiri jedinice i nisu imali nijedan poziv cijelu godinu”, rekao je.

U tom se razdoblju razvila i snažna veza između kupca i tehničara društva KONE zato što je tehničar mogao objasniti kupcu točno kako i zašto usluga radi te izdvojiti njezine brojne prednosti.

„Imamo još jednog kupca u hotelskom sektoru koji ima toliko povjerenje u uslugu KONE 24/7 Connected Services da želi da njome opremimo svu novu opremu”, dodao je Warnsmann.

Pametni sustav koji postaje sve pametniji

U potrazi za sve većom razinom preciznosti predviđanja uslugu KONE 24/7 Connected Services neprekidno unaprjeđujemo od pokretanja 2017. godine. U pripremi je novi alat za planiranje koji vlasnicima i upraviteljima zgrada olakšava planiranje troškova povezanih s opremom u sljedećih pet godina. Kupci koji su ga isprobali dobro su ga prihvatili.

img_KONE-Proof-points-24-7-Connected-Services-05

„Neprestano radimo na istraživanju i razvoju kako bismo bili sigurni da će se sve više smetnji u budućnosti ukloniti”, rekao je Toivonen, koji smatra da se tim elementom predviđanja ponuda društva KONE zaista izdvaja u odnosu na konkurenciju.

„Kad drugi kažu: ‚Naša su dizala povezana’ ili ‚Mi sve nadziremo’,” on poručuje, „izazivam naše kupce da pitaju: ‚Kamo idu ti podaci? Radi li netko na tome?’. Uz društvo KONE smisao svega je da budemo proaktivni: nastojimo se pobrinuti da poteškoća ne eskalira do te mjere da postane problem.”

Rezultat? Održivost je dobila poticaj jer se uporabni vijek imovine povećava, jer se protok osoba nastavlja bez smanjenja i jer se poboljšava sigurnost.

Warnsmann sve to sažima na sljedeći način: „Kada dizalo radi, nitko ne ide uokolo govoreći: ‚Super! Dizalo radi!’, ali jednom kad prestane s radom nastaje katastrofa. Vlasnici zgrada primaju pisma, telefonske pozive i pritužbe od svojih stanara, no uz KONE 24/7 Connected Services sve je to svedeno na najmanju moguću razinu. Sve to zahvaljujući radu koji stoji iza svega toga.”

Pročitajte više:
Pametna dizala drže bolnicu u pokretu 24 sata na dan, 7 dana u tjednu
HUS Helsinki University Hospital, Finland
KONE 24/7 Connected Services: Inteligentno prediktivno održavanje dizala, pokretnih stepenica i automatskih vrata zgrade
Korištenje tehnologijom u oblaku za održavanje ključnih lokacija u radnom stanju za vrijeme krize
Podizanje usluga na višu razinu
Alati za budućnost
Prava njega u pravo vrijeme
KONE daje osobni štih usluzi 24/7 Connected Services uz prve pokretne stepenice na svijetu koje objavljuju na Twitteru

Podijeli ovu stranicu

Kolačići

Primjenjujemo kolačiće kako bismo optimizirali funkcionalnost mrežnog mjesta i pružili vam najbolje moguće iskustvo tijekom pregledavanja našeg mrežnog mjesta. Ako vam je to u redu i prihvaćate sve kolačiće, samo kliknite na tipku „Prihvati”.

Možete pregledati i našu izjavu o zaštiti privatnosti.