Ključne informacije koje trebate znati kako biste pripremili ured za budućnost

Ključne informacije koje trebate znati kako biste pripremili ured za budućnost

Kako ured može održati korak s vremenom i postati spreman za budućnost poslovanja? Accenture, Amazon Web Services i KONE stvorili su viziju ureda budućnosti koji će procvasti nakon pandemije. Ovdje saznajte ključne informacije.

25. svibnja 2021.

Da bi ured mogao procvasti, mora se pretvoriti u okružje usmjereno na čovjeka koje omogućuje vrhunsku suradnju te fleksibilna i personalizirana iskustva. To zahtijeva novi radni model i promjenu načina razmišljanja.

U nedavnom strateškom planu i epizodi podcasta o ponovnom osmišljavanju ureda zamišljamo kako se ured može pretvoriti u mjesto koje nudi nove mogućnosti zaposlenicima, poslodavcima (zakupcima), vlasnicima zgrada i upraviteljima.

Evo šest ključnih zaključaka strateškog plana:

1. Ured još ima potencijala, ali ga treba preobraziti

Ured više neće biti samo statična imovina, već će morati postati aktivan resurs: mjesto koje pomaže korisnicima da postignu svoje ciljeve tako što promiče suradnju, potiče inovacije ili nadahnjuje zajedničko stvaranje. Ured se mora pretvoriti u mjesto koje na jedinstven način omogućuje personalizirano iskustvo i potiče suradnju, inovativnost i produktivnost. Tehnologija će biti ključni pokretač tih iskustava.

Ured budućnosti usmjeren na čovjeka pruža izrazito personalizirano iskustvo za zaposlenike i posjetitelje.
Ured budućnosti usmjeren na čovjeka pruža izrazito personalizirano iskustvo za zaposlenike i posjetitelje.

2. Različiti dionici s različitim potrebama koje ujedinjuju zajednički interesi

Ured ima različite dionike, ali sve ih ujedinjuje interes da se okoriste pozitivnim utjecajem na ekosustav ureda.

Zaposlenici su motivirani ući u ured koji služi njihovim potrebama i djeluje kao platforma za suradnju i inovacije. Ured budućnosti bit će okružje usmjereno na ljude u kojem zaposlenici pronalaze svoju svrhu i rade najbolje što mogu.

Stanari će ured budućnosti vidjeti kao fleksibilnu platformu za umrežavanje za njegovanje kulture svoje tvrtke, privlačenje i zadržavanje radne snage, kao i za razvoj marke poslodavca. Ponovno osmišljavanje namjene ureda dizajnom i pametnim uredskim rješenjima omogućuje stanarima odabir rješenja koja imaju najviše smisla za njihovo poslovanje i krajnje korisnike.

Vlasnici i upravitelji zgrada dobit će poticaj u vidu novih modularnih prostora s pomoću kojih se omogućuje zajedničko stvaranje najboljih rješenja za uporabu prostora i utvrđuju nove mogućnosti za stjecanje prihoda.

3. Trajne promjene ponašanja oblikuju uredski kontekst i ostaju nakon pandemije bolesti COVID-19

Očekujemo da će četiri ključne promjene ponašanja potrajati i nakon pandemije. Ti će pokretači oblikovati način na koji će se budući uredi projektirati, graditi i upotrebljavati:

  • Prijelaz s fiksnog uredskog mjesta na više radnih mjesta
  • Stavljanje dobrobiti zaposlenika, sigurnosti i zaštite na prvo mjesto
  • Sve veća primjena rješenja koja promiču održivost
  • Sve veća primjena digitalnih alata i načina rada
Korisničko iskustvo bit će okosnica ureda budućnosti tako što će pomoći ljudima da se usredotoče na ono što je važno.
Korisničko iskustvo bit će okosnica ureda budućnosti tako što će pomoći ljudima da se usredotoče na ono što je važno.

4. Kako ponovno osmišljeni ured može postati stvarnost

U našem strateškom planu istražuju se četiri načina na koja ponovno osmišljeni ured može postati stvarnost:

  • Ponovno osmišljavanje korisničkog iskustva: korisničko iskustvo bit će u središtu ureda budućnosti sa svim prostorima i rješenjima kojima se korisnicima pomaže da se usredotoče na ono što je važno.
  • Ponovno osmišljavanje prostora: pametni i fleksibilni prostori neprestano će se obnavljati kako bi se osigurala namjenska okružja prilagođena promjenjivim potrebama korisnika.
  • Ponovno osmišljavanje ureda kao usluge: ured će biti i fizički prostor i platforma za usluge i inovacije koja korisnicima omogućuje da plaćaju ono što najviše upotrebljavaju i cijene.
  • Ponovno osmišljavanje održivosti: održivost se ne odnosi samo na poboljšanje okoliša odgovornijom uporabom resursa i mogućnostima uštede energije. Ona uključuje i poboljšanje života krajnjih korisnika.
Ponovno osmišljavanje koncepta ureda može otvoriti nove mogućnosti svim dionicima.
Ponovno osmišljavanje koncepta ureda može otvoriti nove mogućnosti svim dionicima.

5. Svaka zgrada može ispuniti ove nove zahtjeve

Kako bi ured budućnosti postao stvarnost, važno je razmotriti kako uklopiti nove inovacije u nove konstrukcije te kako se postojeća nekretnina može dodatno opremiti kako bi se iskoristile prednosti najnovijih rješenja.

Vlasnici zgrada morat će smisliti plan digitalizacije s koracima za nadogradnju postojećeg uredskog prostora prema uredu budućnosti. To bi podrazumijevalo pametne i održive sustave upravljanja zgradama i rješenja za protok osoba, upravljanje energijom, korištenje prostorom i rješenja za korisničko iskustvo, kao i platformu koja integrira te odgovarajuće sustave.

6. Sada je pravo vrijeme za akciju

Predviđena razina personalizacije i prilagodljivosti može se omogućiti isključivo besprijekornom integracijom u različitim sustavima, pri čemu različiti pružatelji rješenja rade zajedno. Poduzeća, razvojni inženjeri, arhitekti i inženjeri moraju sve preispitati i djelovati odmah kako bi potaknuli važne promjene i učinili odlazak u ured neodoljivim, ali iznimno učinkovitim i održivim iskustvom.

Podijeli ovu stranicu

Kolačići

Primjenjujemo kolačiće kako bismo optimizirali funkcionalnost mrežnog mjesta i pružili vam najbolje moguće iskustvo tijekom pregledavanja našeg mrežnog mjesta. Ako vam je to u redu i prihvaćate sve kolačiće, samo kliknite na tipku „Prihvati”.

Možete pregledati i našu izjavu o zaštiti privatnosti.