Prilagođeni plan održavanja za vašu lokaciju i opremu
Osmislit ćemo jedinstven plan održavanja prilagođen vašoj lokaciji i opremi. Potrebnu razinu pažnje odaberite izborom jednog od triju paketa održavanja koje nudimo.
Osmislit ćemo jedinstven plan održavanja prilagođen vašoj lokaciji i opremi. Potrebnu razinu pažnje odaberite izborom jednog od triju paketa održavanja koje nudimo.
Korisnički centar društva KONE vama i vašim krajnjim korisnicima osigurava neprekidnu podršku za sve probleme povezane s opremom. Lokalnom centru možete se jednostavno obratiti: samo nazovite odgovarajući broj za svoju zemlju. Naše stručno osoblje govori vašim jezikom, poznaje vašu opremu i situaciju te može poslati servisnog tehničara da riješi problem.
Naši servisni tehničari predani su i izrazito obučeni stručnjaci koji održavaju vaša dizala, pokretne stepenice i vrata kako bi se osigurao njihov nesmetan i siguran rad. Svake godine pohađaju više od 50 sati tehničke i sigurnosne obuke te obuke za službu za korisnike i prvu pomoć. Naši tehničari imaju pristup i našoj globalnoj bazi tehničkog znanja, čime se omogućuje brzo rješavanje problema opreme svih marki i vrsta te rješavanje većine problema u jednom posjetu.
Preventivno održavanje društva KONE pomaže u sprečavanju problema prije nego što se pojave. Vašu opremu održavamo na temelju njezine uporabe, starosti i ostalih važnih čimbenika. Vašim prilagođenim planom osigurava se servisiranje svih pojedinačnih komponenti i sustava u pravo vrijeme i u skladu sa svim odgovarajućim propisima, bez obzira na marku.
Da bi vaša oprema bila sigurna i radila bez problema, na temelju provjere stanja predložit ćemo vam popravak ili modernizaciju.
Vjerujemo da je najbolji način da započnete potragu za pružateljem usluga održavanja tako da razmotrite potrebe svojih korisnika i opreme, kao i zgrade. Na ovoj se stranici navodi nekoliko primjera tih potreba. Možete vidjeti i kako vam pri tom pomažu naša rješenja.
Izrađujemo individualni plan održavanja za sve marke i vrste opreme na temelju tehničkih informacija i podataka o uporabi opreme.
Sustavnim pregledom uzroka kvarova uspjeli smo kontinuirano smanjivati kvarove na opremi klijenata.
Naše osoblje za korisničke usluge dostupno je 24 sata na dan, sedam dana u tjednu, tijekom cijele godine i odgovara na vaš poziv u roku od 20 sekundi ili manje.
U slučajevima kad je netko zarobljen u dizalu stižemo na lokaciju u prosjeku za XX minuta.
Uz najčešće potrebne rezervne dijelove koje prevozimo u našim kombijima i isporuku dijelova u roku od 24 sata većinu problema možemo riješiti u jednom posjetu.
Naši tehničari godišnje prođu više od 50 sati obuke i obučeni su za sve marke opreme.
Zahvaljujući našem preventivnom održavanju oprema koju održavamo dostupna je u 99,9 % slučajeva.
Naše usluge održavanja ispunjavaju sve lokalne sigurnosne propise i pravne zahtjeve.
Naši tehničari prolaze obuku za različite marke opreme. Također imamo rezervne dijelove i za druge marke.