KONE ulazi u sljedeću fazu svoje strategije za period 2025-2030 po nazivom Rise.
Tijekom nadolazećeg strateškog razdoblja, ambicija tvrtke KONE je biti predvodnik industrije. To znači prednjačiti u tri područja: biti izbor br.1 za naše zaposlenike i klijente, predvoditi u inovacijama i održivosti te istovjetno, u rastu i profitabilnosti.
Kako bi postigli ovu ambiciju, KONE ističe četiri strateška pomaka:
- Ubrzati digitalizaciju kako bismo iz temelja promijenili način na koji KONE pruža usluge;
- Potaknuti modernizaciju kako bimo se oslobodili potencijale rasta;
- Osvojiti tržište stambenih objekata kako bismo bili vodeći u najvećem segmentu industrije;
- Smanjiti ugljični otisak kako bi povećali dodanu vrijednost za klijente i postigli .
U središtu nove strategije su ljudi, a KONE želi biti tvrtka za koju je najlakše raditi i s kojom je najlakše raditi.
Kako ulazimo u novo strateško razdoblje, nastavljamo se voditi našim vrijednostima: hrabrost, briga, klijenti i surađivanje. Također, ovo je naša prilika da ispunimo svoju krilaticu - 'Oblikujemo budućnost gradova'.
Naše četiri strateške promjene
Ubrzanje digitalizacije
Digitalizacija je transformativna sila koja redefinira našu industriju, a tempo će se samo povećavati. Osim sigurnosti i pouzdanosti, naši kupci sve više traže digitalna rješenja koja omogućuju informacije u stvarnom vremenu, trenutne odgovore i potpunu transparentnost. Za nas je povezanost ključna za vrijednost korisnika i pametniju isporuku usluga.
Potaknuti modernizaciju
Oprema koja stari i potrebe kupaca koje se razvijaju povećavaju mogućnosti modernizacije oko nas. U svijetu postoji blizu 10 milijuna dizala i pokretnih stuba zrelih za modernizaciju, a taj broj brzo raste. Istodobno, naši klijenti traže održiva rješenja koja također poboljšavaju korisničko iskustvo, sigurnost i pristupačnost.
Osvojiti stambeni segment
Stambeni segment čini više od 50% globalnog tržišta dizala i pokretnih stuba. Također postoji snažna potražnja klijenata za isplativim rješenjima među rezidencijalnim korisnicima.
Smanjiti ugljični otisak
Borba protiv klimatskih promjena najhitniji je izazov našeg vremena. Izgrađeni okoliš zauzima cca. 40% globalnih emisija ugljika, pružajući značajnu priliku da bi doprinijeli promjeni. Stotine gradova diljem svijeta obećale su postati ugljično
KONE strategija 2021 – 2024: Održivi uspjeh s našim klijentima
Održivi uspjeh s našim klijentima trenutačna je strategija KONE-a do kraja 2024. Tijekom četverogodišnjeg strateškog razdoblja 2021.-2024., usredotočili smo se na povećanje vrijednosti koju stvaramo za klijente s novim inteligentnim rješenjima i još dublje ugrađenom održivošću u svim našim operacijama.